1:a december

Fick nån slags ångestattack igår kväll som gjorde att jag inte kunde sova. Var sjukt trött efter denna helg men det var totalt omöjligt att somna. Vid tretiden lyckades jag ändå att blockera ångesten och somna, vaknade vid halv fem och då var det bara att ge upp.
Kom på jobbet i morse och ångesten var som bortblåst, fattar inte varför söndagar ska vara så pissiga.
Hade ju tänkt fixa lite jul hemma idag, kanske nån julstake eller nått men jag orkar inte.

Fick veta att vi får förlängning av våran anställning ett tag till idag och det kändes riktigt skönt. Jag har absolut ingen lust att börja söka jobb igen & dessutom vill jag verkligen jobba kvar.

Nu ska jag kolla på vänner och invänta säsongens sista färjan-avsnitt!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0