Hårda bud i Mellerud

Hade en superkul kväll igår. Vi bytte julklappar och jag fick en jättefin fotoram med roliga kort av Sofia. Tanken var att det skulle vara en glöggkväll men det blev inte så mycket av med det, några enstaka tappra själar fick i sig en kopp.
Vi blev ganska många till slut och sen gick vi ner på Plaza. Var en massa roligt folk där men det blev tidig hemgång och en mycket underhållande promenad med en mycket full människa :) tror jag somnade före ett men det var så jäkla skönt att vara pigg en söndag för en gångs skull.

Precis innan vi skulle gå så sprang jag på toaletten och skulle sminka mig. Efter en stund kommer en av killarna som var här in och frågar om han får gå på toaletten medans jag gör mig iordning, ja visst sa jag. Efter en stund spred sig en fruktansvärd lukt.... då tittar han upp och säger, oj de kom visst lite bajs. Hahaha!

Idag har jag fått en massa gjort, har storstädat lägenheten och återigen ägnat över en timme åt att diska.
Hade tänkt hyra batman och se den ikväll men jag somnade och nu orkar jag inte gå ner.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0