Il divo

Idag har jag jobbat till halv fyra sen haft mamma och syrrorna på besök hela dagen, himla mysigt. Julstädat så det är renare än någonsin har jag hunnit med också med ganska mycket hjälp från mor min.

Imorgon ska jag jobba.

Jag vill ju så gärna åka på Il divo den 16 Mars och nu sa jag det till syrran och det vill hon med! Ringde mamma och frågade om inte vi tre skulle åka ner och hon skulle fundera på om hon kunde, Elin, Mia och mamma åker ju till London för att studentshoppa den 25 så det kanske blir lite mycket. Men mamma lät sugen så förhoppningsvis bokar vi imorgon, jäklar vad glad jag blev nu!

Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på en av världens bästa filmer som är på tv ikväll, love actually.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0