Lucia

Idag hade vi en tråkig utbildning halva dagen, riktgt tråkigt var det men nu kan vi ju i princip allt iaf.
En del människor gör mina dagar helt fantastiska genom att vara så störig som dom bara kan, det är verkligen kul men Martina, hon blir ledsen när folk är så puckad..stackars Tinten.
I övrigt har det varit en härlig dag, torsdagar är bra dagar.

Imorgon ska jag möta upp tjejerna strax före sju och så ska vi gå till stora kyrkan och kolla på pc luciatåg. Jag älskar verkligen att vara i kyrkan, det är så mysigt och så kanske man äntligen kan få lite julkänsla.
Imorgon kväll kommer Carro hit och gör mig sällskap ett tag, vi ska äta tacos, kolla på idol-finalen och heja ALICE!

På lördag skulle jag behöva ta en sväng på stan för lite julklappsshopping. Har fortfarande ingen bra ide om F-julklappen så det måste jag lösa.
Sen på kvällen ska vi byta julklappar och dricka glögg sen vet vi inte riktigt vad som händer men det blir nog kul som alltid.

Den här kvällen vet jag inte vad jag ska göra av, den kändes bara dryg vill ha fredag morgon nu!


 




Kanske är dessa saker nånting mina kära vänner gärna vill ha?


Kommentarer
Postat av: anneli

fotfil, en flaska franskt vin, fiskedrag, fuskögonfransar, filofax, förkläde, fin/ful fotoram, fejkpenis, fotboll, fikakopp, fotogenlampa, fågelskrämma, frotéhandduk, flismössa, fingervantar, fusknaglar, film (hemmabränd), fatöl, fuskblomma...lite tips från mig =)

2008-12-11 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0