mer JUL

Idag har jag sprungit på stan med Carro och handlat julklappar. Var ute sista dagen och det var såklart alla andra med. Det var trångt och långa köer överallt men det är ändå lite mysigt, det är på julen och yran som alla kommer ut.

Det här är första gången någonsin som jag inte är med familjen kvällen innan julafton men vi åker ganska tidigt imorogn så det kändes bara onödigt att åka till tandsbyn och dessutom är nästan alla där sjuka. Så jag ska slå in alla klappar ikväll och sen ska jag sova är så jäkla trött hela tiden, vet inte vad det är med mig, jag brukar nästan aldrig vara trött men nu går jag runt som ett lik hela dagarna.

Nu ska jag smyga in till Emmy och lägga ner ett paket i julstrumpan från tomten.
Emmy är förövrigt världens roligaste. Idag när vi kom hem sa hon att hon var så trött, - Jag är såååå trött, det har varit en hård dag...jag har bara sprungit hit och dit hela dagen och nu orkar jag inte mer, jag är helt slut. Förstår du det?
Haha, sötaste Emmy.


GODJUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0