peppen

Imorgon är det fredag igen, veckorna går så otroligt snabbt. Dagarna på jobbet är fortfarande ett rent nöje, faktiskt!
Helgerna på senaste tiden har varit fantastiskt roliga. Livet är Ok med andra ord.
Det enda som stör mig nu är en liten person, vill inte nämna namn, som jag gör mitt bästa för att ignorera men det är inte lätt. Har ingen förståelse alls för hur denna människa beter sig. Det som stör mig mest är att jag tvingas höra på allt skitsnack, har ingen lust att byta nummer så jag får försöka stå ut ett tag till!


Idag har jag inte gjort mycket, tog en väldigt snabb sväng på stan efter jobbet sen hem och laga middag. Har kollat på extreme home makeover och bölat som ett litet barn, klarar inte av att titta på det där programmet.
Nu ska jag förmodligen bara nörda framför datorn tills det är dags att sova. Missade grey´s anatomy igår så jag tänkte försöka fixa så jag kan ladda hem det men som det verkar så är jag för dum.

Längtar tills imorgon!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0