Svergie?!

Jag vet inte vad som sker, jag har alltid varit väldigt bra på att stava men nu har det helt slagit slint i min tröga skalle.
Igår kunde jag inte komma på hur sverige stavades, stavade Susanne; Sussane och crashers; chrasers..fattar noll.

Carro skulle ju komma ikväll men hon sitter fast på jobbet och väntar på att nån seg gubbe ska somna in men det gör han ju icke!
Längtar iaf som tusan till idol, tydligen en massa gamla idoler som ska vara med och jag eftersom jag är en riktig idol-nörd så tycker ju jag självklart att detta ska bli fantastiskt kul!

Luciatåget i kyrkan i morse var så otroligt fint! Dom var så duktiga och tårarna var inte långt borta.
Det blev bara jag och Sofia som masade oss dit men det var verkligen värt den tidiga morgonen.

Nu ska jag fixa lite grejs innan klockan slår åtta.
Ha en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0