Tråk-Tisdag?

Idag har jag jobbat och varit på ett strålande humör. Martina var sjuk idag och det var tråkigt längst bak i klassen utan henne men annars har jag haft väldigt roligt med resten av gänget trots att det vanligvis är veckans värsta dag.
Har kommit hem och lagat mat, ätit, diskat, städat ihop lite, gått med sopor och nu väntar en dusch.
Ikväll hoppas jag att granen kommer upp och sen blir det skräckfilm med trevligt sällskap.

På våran lilla glöggafton ska vi byta julklappar med varandra, det ska vara en sak för ungefär 50 kronor och det ska börja på bokstaven F...Har några ideér men lite tips vore fint.

Hade som vanligt inget att skriva egentligen så jag avslutar nog här.

Malin N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0