Julmys

Idag tänkte jag försöka fixa lite julkänsla här hemma och ställa fram min fula plastgran men det gick inge vidare. Får inte ens ihop den dumma saken, hur svårt ska det behöva vara!

Minns så väl förra gången granen skulle kläs, vad allt var annorlunda då. Så skönt att det är det..skulle absolut inte vilja vara tillbaka där jag var för ett år sen. Men det är konstigt vad mycket som hinner hända på ett år.
Jag och Martina har pratat mycket om att 2008 har varit ett pissigt år men det sista halvåret har inte varit så tokigt ändå och 2009 SKA bli ett fantastiskt år.
Skulle vara väldigt roligt om jag och Martina kunde kicka igång det nya året med våran efterlängtade resa men vi får väll se hur det blir med det.

Idag stod jag och diskade när det plingade på dörren, jag hatar när det plingar på dörren om man inte väntar besök.
Utanför stod två tjejer och ville sälja julkort! Och finns det nått som verkligen är störigt så är det småungar som springer runt och säljer en massa skit, jag vill inte ha julkort och ville jag det så går jag själv och köper dom när det passar.
Sen kommer det absolut mest störande, det var inte ens två småungar. Om dom är liten så tycker man ju att dom är söta och köper nått bara för att det är så synd om dom men dom här såg ut att vara minst 13-14 år, sprang man verkligen runt och sålde saker så där när man var så gammal? Jag tackade iaf vänligt men bestämt Nej!

Är egentligen mest irriterad på granjäveln, inte barnen.

/M


Kommentarer
Postat av: martina

hahaha jag är tvärtom, jag fick dödsångest över att jag inte hade några kontanter hemma så jag kunde köpa julkort av dom stackars barnen... :) puss

2008-12-08 @ 20:08:43
Postat av: girlygirl

HAHA!! Så jäkla roligt inlägg =)

2008-12-08 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0