magsjuka..

Kom på idag att om jag nu ska bli en seriös bloggare kanske det är dags att sätta igång.
Helgen var super, i lördags var jag, martina och hanna ( en stund iaf ) hos mickan. Där bjöds det på god mat och en massa sprit. senare hamnade vi på mark twain och där var det verkligen superkul. Trodde att jag hade ganska stor koll på hela kvällen ända tills jag kom på jobbet i måndags då jag fick höra att det hade jag inte alls det. Men kul var det!

Idag är det dock mindre kul. Vaknade strax före fem av att Emmy hade spytt ner hela sitt rum innan hon tillslut tog sig in till mitt sovrum. Sen dess har jag varit vaken och har i princip suttit på toaletten med Emmy hela morgon och hållt undan håret medan hon har hulkat och försökt spy. Stackars stackars lilla Emmy...
Ringde dagis och tydligen var det nått jävla stolpskott till mamma som hade haft vinterkräksjukan i flera dagar men hon hade ändå kommit till dagis varje dag och lämnat sina ungar. dumfan!
Ringde även jobbet för att säga att jag inte kunde komma men då hade Jerry också magsjuka så då var det bara att försöka pussla ihop det på nått sätt.. Så istället för en skön jobbdag mellan 9-18 så ska jag jobba 11.45 till 22.15....kul, nej!

Är ganska less på mitt jobb nu då så idag har jag faktiskt tagit mig för och skickat in iaf. en jobbansökan.

Måste rusa på toa igen!


Kommentarer
Postat av: martina

bra att du verkar ta din blogg på allvar den här gången malin! en seriös bloggare bloggar minst en gång per dag, ok? puss

2008-03-19 @ 11:37:12
URL: http://tinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0