påskafton

Det är lördag den 22 mars och det är som sagt påskafton. Jag sitter ensam i min lägenhet, osminkad, äcklig och i sunkiga kläder. Jag äter middag ( en tunnbrödmacka ) och dricker öl...framför datorn. Haha, hur tragisk är inte jag!
Som tur är ska jag inte spendera hela kvällen själv framför datorn. Om nån timme ska jag ta och traska över till Martina där det är Kalas ikväll. Martina fyller nämligen år imorgon och trots att hon blir väldigt väldigt gammal så måste det ju firas.

Igår for jag iväg till hammarn för att jobba. Mitt jobb bestod av att ta hand om fulla människors jackor så att dom kunde gå in, bli ännu fullare och ha sköj. Men det var trots allt inte så hemskt somjag trodde att det skulle vara. Jag blev positivt överraskad  av  hur trevliga hammarstrandsboarna är. 

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0