Balle

Har äntligen fått veta vem som ligger bakom alla dryga kommentarer, hahaha..fy fan vad störd du är, störd men rolig.
Men nu slipper jag skaffa lösenord iaf.

Har haft en finfin dag på jobbet som vanligt, det är så skönt att äntligen ha ett jobb som man inte mår dåligt av att tänka på och så är det ju såklart ett stort plus att det finns en massa härliga människor som får dagarna att gå.
Ska jobba över imorgon och kanske på torsdag och om jag orkar i helgen, får se hur det går med det. Julfesten på fredag blir ju knappast en lugn tillställning så jag misstänker att jag kommer försöka sova bort lördagen istället för att jobba.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n och försöka somna tidigt, kanske får sova lite inatt nu när girlygirl har slutat ockupperat mina tankar.

MaLiN


Kommentarer
Postat av: systra di

vem är denna mystiska girlygirl??!

2008-11-25 @ 22:42:31
URL: http://elfant.blogg.se/
Postat av: systra di

haha, jaa lite störd är hin allt ;)

2008-11-26 @ 12:18:12
URL: http://elfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0