Dumpucko

Jag vet inte vad som händer med mig. Jag är, som Elin så fint sa det, ett jävla dumpucko.
Orkar inte ens gå in på varför det skulle ta flera dagar känns det som.

Men har haft en sjukt bra helg iaf. Fredagen bjöd på after work med en massa fantastiska människor. Efter en mycket god middag och några öl gick vi upp till Martina allihop och drack alldeles för mycket alkohol. Drog vidare på G3 och det verkar nog som om jag hade ganska kul. Men allvarligt talat så MÅSTE jag sluta dansa, jag kan verkligen inte dansa och jag fattar inte varför jag har börjat med det helt plötsligt. 
Ja, men det var en lyckad första fest med nya jobbet. 

Igår hade jag en helt underbar heldag med min helt underbara Martina. Kvällen vill jag inte kommentera.

Min lägenhet ser helt förjävlig ut men jag orkar inte göra nått åt det idag. Jag ska se en massa bra tv-program och sen sova för imorgon är det måndag igen, helgerna är alldeles för korta.  
Den här veckan kommer nog att bli fruktansvärt dryg. Förhoppningsvis ska jag iaf träffa Lotta nån kväll och det vore så kul, har inte setts på evigheter känns det som.

Min telefon är numera tejpad med svart tejp, annars funkar den inte. Inte snyggt! så om nån har en mobil över så tar jag gärna emot den.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0