mums mums

Idag måste jag som sagt baka. Jag HATAR att baka, det är nått av det tråkigaste som finns. Men även jag måste ju dra mitt strå till stacken och bjuda mina fina arbetskamrater på lite fredagsfika.

Ska snart hatcha?! skorna och dra ner på stan och handla det som behövs handlas och det kändes kallt..
Sen är jag sugen på att kolla in plaza ikväll men eftersom Martina är en gammal kärring så får jag se om det blir nått av med det.

Ska nog jobba på lördag men imorgon kväll blir det nog en helkväll med Martina och Sofia, hoppas på det iaf.

Nu har jag inte tid med det här längre.

Mummmms-mummms :)

Kommentarer
Postat av: The girlygirl

You go girl!!!!!!!!!!!

2008-11-20 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0