schönt!

har precis kommit hem efter en 13-timmars lång arbetsdag. Är mycket nöjd över mig själv just nu!
Får dessutom en liten mini sovmorgon i morgon och det ska bli så skönt.
Borde sova nu men jag är så jäkla pigg så jag vet inte vad man ska hitta på en onsdagkväll.
Är jäkligt hungrig, hade ingen middag på jobbet idag men jag har inget hemma att äta och jag tänker inte gå och handla. har några riskakor så jag får väll knapra i mig en sån.

Snart är det helg och om nån som läser min blogg har undgått det så längtar jag som tusan, kommer bli hur kul som helst. Verkar bli en hel del folk som kommer hit på lördag!, hoppas det iaf!

Jaha, men nu ska jag försöka hitta på nått att göra, kanske ta en liten promenad?

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ååååh, vad ska du göra då?

2008-11-27 @ 10:02:57
Postat av: malin

Vad?!

2008-11-27 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0