Torsdag

Fan vad jag är värdelös på att blogga, jag skäms över mig själv.
Nya jobbet går iaf alldeles utmärkt, sista dagen på första veckan i morgon och det börjar kännas riktigt roligt!
I morgon bär det av till vemdalen och det ska bli så sjukt jävla kul. Första vemdalen på länge som jag är "riktigt" singel och de brukar ju vara lite roligare då faktiskt.

Allt känns så bra nu. Har ett jobb som jag tror att jag kommer trivas  skit bra på och då kanske jag äntligen kan börja få lite pengar över. Nu har jag dessutom bara mig själv och Emmy att försörja. Har finfina kompisar och vemdalen väntar.

Nu ska jag börja packa sen är det nog dags för mig att sova, ska upp tidigt i morgon och resten av helgen blir det nog inte mycket sömn misstänker jag.

Tack Nisse för min underbara present!

Dessutom fick vi nya komma på julfesten och det kommer att bli grymt kul, på min födelsedag och allt.

Natti

Kommentarer
Postat av: lillebror

vad fick du av mig i present. om jag inte missminner mig helt så fyller väll du nästa helg ?

2008-11-22 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0