vemdalen

Tänkte att det var dags att skriva några rader om vemdalen.
Det hände så sjukt mycket roligt på den här resan men jag vet inte riktigt vad jag kan berätta och vad som måste hållas tyst om. Det mesta är det nog bäst att jag behåller för mig själv, inte för att min blogg är så välbesökt men kanske kan nån olämplig trilla in nån gång.

Jag och Martina var ju tvungen att vara duktiga och stanna hemma på torsdagen när alla andra åkte upp så på fredan var vi jäkligt peppade. Anlände till stugan vid halv sju på fredag kväll och sen är minnet ganska luddigt. Vaknade iaf upp på lördagen på ett ganska generande sätt. Drack nån grogg i stugan där jag vaknat innan jag skamset kryssade hem mellan alla stugor. Väll hemma i min egen stuga så fortsatte drickandet och vid halv elva på morgonen hamnade vi uppe hos Nisse och hans kompisar, sen var det kört kan man ju säga.
Fick mig en lapdance, ett antal korvar kastade på mig och sen är även lördag mycket oklar. Vaknade vid halv elva på kvällen av att Hanna petar på mig, fick panik och sprang ner på hotellet. Lördags natten spenderade jag och syrran i Nisses stuga och där hände tyvärr inget spännande alls...haha.

Det var helgen i stora drag.

HEJ!





Kommentarer
Postat av: martina

haha jag älskar dina korta men klockrena sammanfattningar! tycker du ska börja skriva recensioner av alla krogkvällar och roliga event.. :) puss

2008-11-12 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0