Emmyt

Har inte gjort mycket idag. Gick ner och lämnade Emmy på dagis till klockan nio sen blev det en promenad med Martina.
Sen gjorde jag absolut ingenting i tre timmar tills det var dags att hämta Emmy.
På eftermiddan hade jag och Emmy en riktig mysdag, vi spelade spel, kollade på bollibompa, killade varandra på ryggen med en trollstav  och åt en massa mandariner.


Emmy: jaha mamma, fick du nått jobb idag?
Jag: nej, inte idag heller.
Emmy: så du har bara suttit hemma och kollat på tv hela dagen idag?
Jag: njaa, inte Bara de...
Emmy: nehe, vad har du gjort mer då?
Jag: städat lite på ditt rum
Emmy: jaha, vad bra. Men mamma....jag tycker att det är bra att du får vara hemma och vila och så..
Jag: va varför de??!
Emmy: jag tror du behöver det
Jag: nej, jag har ju gjort de ett tag nu så jag tror inte att jag behöver vila mer faktiskt.
Emmy: men mamma du måste också få vila
Jag: ????????!!! jaha....

lite senare.

Emmy: jag tycker om dig ändå mamma
Jag: vadå ändå?
Emmy: jag tycker att du är bäst ändå
Jag: men varför säger du ändå?
Emmy: Men du har ju inget jobb och så
Jag: jaja, tack då..

Som de ser ut så blir Emmy lite skadad av att jag är arbetslös så käre gode Gud, ge mig ett jobb NU!

Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Lotta

hahahaha men hon är ju så härlig! jag saknar henne, ge henne en stor puss från mig.. ses ute i helgen kanske? puss malin

2008-10-24 @ 00:11:15
URL: http://lottatheland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0