nytt jobb

I fredags fick jag veta att jag fick jobbet på försäkringskassan, jäkligt skönt.
Blev sjukt sugen på att gå ut och fira direkt men det fick vänta tills på lördagen för då kunde min super söta elin vara barnvakt.
Jag, Nisse och Martina började med att dricka några glas här hemma vid fem tiden och sen är resten av kvällen ganska oklar. Vad jag vet är att vi var hos Chrille en sväng och körde fuck the dealer och nisse blev rejält fucked sen drog vi vidare på g3 där det bjöds på rosé vin, cider och och sjävklart lite dans.

Idag har jag..
ätit på max
kollat på sex and the city the movie
varit hemma hos mamma och pappa på middag
kollat på ensam mamma söker

nu ska jag kolla på csi.

Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0