tillbaka...

det var väldigt länge sen det hände nått här på min blogg men det är faktiskt inte riktigt mitt fel. Har inte haft nått internet på flera månader, har inte ens haft en dator, men så kom mamma och pappa och gav mig en dator förra veckan som en tidig födelsedagspresent. Dom är såå snälla!

Är arbetslös för tillfället och det ger ju mig en massa dötid så nu jävlar ska jag blogga om mina tråkiga dagar i soffan.
Det är faktiskt helt sjukt vad uttråkad och deprimerad man kan bli av att vara arbetslös och inte få göra nån nytta på dagarna. Har varit det i två veckor nu och jag håller på att få ett psyk-bryt, Redan! Så nu håller jag bara tummarna att nått av dom cirka 15 jobb jag sökt den senaste veckan ska höra av sig mycket snart. Helst försäkringskassan men det är nog att hoppas på lite för mycket...
Det värsta som kan hända är att ingen alls hör av sig och jag tvingas gå tillbaka till jävla bingohallen...

Nu ska jag sluta beklaga mig...är ju bara lite mer än tre veckor kvar till Vemdalen iaf. och det ska bli så fruktansvärt roligt!!

ja, men hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0