tisdag

Jag är verkligen inte bra på att bo själv, jag var det förut men nu är jag defenitivt inte det.
Igår stod jag och stekte lite bacon och spolade sen lite vatten i stekpannan. Jag och emmy satt oss ner och skulle äta ner det började tjuta som fan, brandlarmet!!
Jag tog en stol och tänkte plocka ner det men de var ju lättare sagt än gjort. Det satt som gjutet, Emmy började skrika på mig, stäng av stäng av, jag skrek tillbaka, jag försöker ju! Jag fick panik och trodde att grannarna snart skulle ringa brandkåren, dom trodde nog inte att vi var hemma. Efter ungefär tio långa minuter svalde jag min stolthet och ringde Tony som fick förklara hur man plockade ner det.
Nu får jag inte upp det igen.

Kommentarer
Postat av: tintoo

sorry kompis men det är i princip mission impossible att hitta ett kort på oss där vi inte druckit rödvin...FNISS!

2008-10-29 @ 14:49:57
URL: http://erusur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0