Tisdag

Idag känner jag mig som en helt ny människa. Sov i säkert nio, tio timmar i natt och det var läänge sen jag kände mig så här utvilad.
Så idag känner jag för att hitta på nått istället för att bara sitta hemma och dega men problemet är ju att alla andra jobbar.. Så jag får försöka göra nån nytta istället, tänkte att jag skulle ta och städa, diska och gå och handla men först ska jag ta och söka jobb på aditro. Dom sökte 100 nya medarbetare så de Borde jag kunna få.

Blev inbjuden på en riktigt halloween fest den första november. Festen hålls i ett hus och utklänad är obligatoriskt så det lär nog kunna bli hur kul som helst. Frågan är bara vad fan man ska klä ut sig till?!

Nu, frukost!




Kommentarer
Postat av: martina

men hola! vad e du bjuden på för spännande fest??

2008-10-14 @ 10:46:13
URL: http://erusur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0