Batman&robin

Jag och Martina har fixat en ny blogg tillsammans. Där kommer vi blogga om en massa roliga saker och vi ska inte utelämna några smaskiga detaljer, nästan iallafall.
Det kommer bli en väldigt underhållande blogg med andra ord :)
Jaja, kommer fortfarande ha kvar den här tråkiga bloggen men vill ni läsa nått roligare så har ni M&M:s blogg HÄR.

Idag har jag hjälpt min mamma på hennes jobb efter att jag slutat mitt jobb. Fick hjälpa till och lasta ett lik, lite spännande måste jag säga. Fastän jag inte fick se nån död människa så var det ganska läskigt att veta att jag bar omkring på en kropp, konstigt jobb det där.

På jobbet hade vi ett bra möte och det verkar som om vi hänger oss kvar där ett bra tag till!

Nu ska jag iväg och käka middag med mamma, Mia & Emmy och sen ska jag nog se let´s dance.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha det här ser jag framemot.

2009-02-14 @ 09:58:40
URL: http://mickishej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0