Herr Aro

Så var det fredag igen, veckorna rullar på så otroligt snabbt, och med risk för att låta som en riktig gammal kärring, så känns det som om jag inte hinner med. Det finns så mycket jag vill göra men det blir inget av nånting.
Kliver upp sex nästan varje morgon, går på jobbet, kommer hem och lagar mat, tittar på tv/sitter vid datorn, har man tur orkar man träffa nån kompis och sen blir det oftast godnatt runt 21-tiden.  Jag ÄR nog en kärring när jag tänker efter men det gör mig inte så mycket fast det skulle vara skönt om dygnet hade åtminstone 26 timmar.

Igår kom Martina hit och jag minns inte ens sist vi hade en kväll bara hon och jag. Det vill säga jag och Martina en hel kväll utan en droppe alkohol ( OK, en folle gled ner men det räknas inte tycker jag ).
Förr i tiden så känns det som vi satt och snackade skit varenda kväll men nu hinns det aldrig med så det var väldigt uppskattat.
Vi hann leka mamma pappa barn & Hasse med Emmy, Emmy var mamma såklart men den här gången fick inte Martina vara barnet i vanlig ordning utan hon fick vara pappan och jag fick vara pappans jobbiga kompis Hasse Aro.
Sen blev det en massa skvaller som vanligt men det var ju trots allt jobbdag idag så vid nio var det  godnatt men det var mycket trevligt, fler sånna kvällar tack!

Trots att jag har varit löjligt trött idag så har det gått väldigt bra att jobba.
Nu ska jag ner på stan och träffa Elin och sen kommer Martina, Tina & Sofia? hit och kollar på let´s dance och efter det känns det faktiskt som att jag kommer vilja sova.
Imorgon ska Emmy på dans och sen ska jag för första gången på hur länge som helst gå på stan och efter det går vi förmodligen bort till ishallen och kikar på lite hockey. Emmy blev eld och lågor när jag sa det så nu är det nog bäst att vi går dit. Misstänker att hon egentligen inte är så stormförtjust i just hockeyn utan det är nog mest killarna som spelar hon vill kolla på.

Jaja, långt och tråkigt skitblogginlägg som vanligt.

Hejrå


Kommentarer
Postat av: janni

Hej, Hittade hit via Elins blogg som jag inte har en aning om hur jag hittade, lyckträff..

Hoppas allt är bra, kul att läsa lite om hur ni har det.

/Janni

2009-02-10 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0