Elefantmannen

Nu har mitt internet börjat fungera som vanligt igen så nu ska jag försöka bli en flitig bloggare.

Fick veta i veckan att jag får behålla jobbet ett tag till och det känns väldigt bra. Har ingen aning om vad man skulle ha hitta på annars och nu slipper jag tänka på det ett tag framöver, skönt.
Annars har veckan rullat på som vanligt. Vi har börjat spelat pingis på dagarna och det + fina jobbarkompisar förgyller verkligen dagarna på jobbet.
I torsdags fyllde Erika år så då var jag och Emmy där på kalas, det var väldigt trevligt och Emmy är så fruktansvärt söt. Hon är fortfarande så kär i lilla Isak som hon träffat en gång, väldigt gulligt.

I fredags var det after work med jobbet och efter det gick vi till Anders och drack alldeles för mycket vin men det var en rolig kväll.
I lördags blev det också vin & fest, en mindre lyckad kväll men dagen var trevlig!
Igår bjöd jag tjejerna i familjen Nilsson på middag och sen ägnade jag kvällen helt åt vänner.

Har varit hemma från jobbet idag eftersom jag knappt fått sova i natt. Vaknade flera gånger och var helt knäpp, fick för mig att det var spöken i lägenhten och ett tag trodde jag att en man med ett elefanthuvud försökte bryta sig in.
Var nära att ringa mamma för att jag var så rädd ett tag men jag lyckades hejda mig, man får nog inte ringa och väcka sin mamma klockan fyra på natten och tvinga henne åka tre mil för att man drömmer mardrömmar när man är 24 år.

Hoppas att jag får sova lite i natt för nu vill jag tillbaka på jobbet, det är så tråkigt att bara vara hemma på dagarna.
Hade som tur var fått mitt paket från adlibris så jag har haft nått roligt att göra idag.
Gick ner på stan för att träffa syrran men precis när jag kom ner så var hon tvungen att springa på jobbet så då gick jag och hyrde film och gick hem istället.
Med tanke på min hemska natt så var det kanske dumt att hyra en skräckfilm men förhoppningsvis vill Elin sova här lite i veckan :)

Nu ska jag fortsätta vara en boknörd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS YOU LIKE CRAZY på jobbet! Så bajstråkigt utan dig!

2009-02-03 @ 17:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0