Världens bästa Elin

I natt har det varit fullmåne och som vanligt när det är det så har jag sovit dåligt fast den här gången kan det också ha haft nånting att göra med att Elin som alltid pratar i sömnen har slagit nått slags rekord.

Hon har varit helt galen och legat och sparkat och eftersom vi i princip sover skavfötters så är det lite jobbigt för mig när hon gör det. Men det roligaste är när hon sätter igång att surra..hon har pratat om mat och kanske en hund? Hon sa iaf SITT ett stort antal gånger. Oftast kan man få stopp på det hela genom att svara henne och försöka säga åt henne att sova men det enda jag fick till svar i natt var SITT!

Hur som helst så är jag trött och jag tänker också slå ett rekord idag, i att somna tidigt. Tror att jag redan nu ska ta en dusch och sen krypa ner under täcket med min fantastiska bok.

Så kul man kan ha!


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha! sitter i biblioteket på skolan och skrattar högt för mig själv! fan jag måste börja sova i din säng, eller sluta sova hos dig!! :)

2009-02-11 @ 11:37:13
URL: http://elinbnilsson.blogspot.com
Postat av: janni

kan du inte maila mig så jag får din mailadress, sökte efter den med ljus och lykta på din blogg men hittade den inte.



[email protected]

2009-02-11 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0