Arctura

Hade tänkt skriva ett långt inlägg om jul och nyår men jag är alldeles för trött för det idag.
Nyårsafton blev tillslut väldigt lyckad. Chrille är fantastisk som fixade 3-rätters middag till allihopa och sen dracks det en del men det var en ganska lugn kväll för min del. Martina låg och var sjuk och Emmy tvingade Erika att vara med henne nästan hela tiden. Jag firade tolvslaget med sjukligen i sängen. Jag skålade i vin och Martina i cola. Det var en trevlig kväll!

Lyckades bli vaken till fem imorse så det blev inte många timmars sömn i natt så ikväll ska jag bädda ner mig i soffan och bara glo på tv.
Jag, Emmy, mamma och pappa har precis varit på arctura och ätit en helt underbar god middag. Hade aldrig varit där tidigare, det var verkligen superbra och mysigt där.

Imorgon måste man jobba men sen är det helg och man är ledig Igen. Tror det blir en lugn helg, om jag ska kunna hålla mina nyårslöften så känns det som det är lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0