fantastiskt

vad mycket jag har fått gjort, har städat lägenheten så nu är den skinande ren. Har dessutom städat ur mitt äckliga kylskåp och med tanke på att jag fick slänga ungefär 90% av det som fanns där så var det väldigt välbehövligt, hittade saker som gick ut 2007, riktigt äckligt!
När alla gamla saker var kastade så fanns det inte mycket kvar som sagt men däremot såg jag att det runnit nån brun äcklig gegga i hela kylskåpet, konstigt att vi inte blivit sjuk. Så nu måste jag försöka bli lite bättre på att städa eller jag måste städa oftare, ännu ett nyårslöfte tror jag minsann.


Nu ska jag och Emmy klä på oss och gå en sväng på stan.
En riktigt härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0