guldbaggen

Jag älskar att kolla på galor av alla dess slag så igår när det var guldbaggen så satt jag självklart bänkad framför tv:n i två timmar. Jag satt och lipade som ett litet barn varvat med gapskratt. Det är så fint att se hur glada dom blir när dom vinner och Johan glans och Björn Gustafsson är bäst!
Mikael Persbrandt fick en guldbagge till slut och då kom störtfloden, jag är riktig tönt.
Jag vill också vara känd. Tänk att vara rik, ha en massa kända kompisar och få gå på galor och roliga fester i fina kläder!
Synd bara att man är så otroligt talanglös.



Kommentarer
Postat av: Anneli

tycker du ska satsa på bloggandet, då kan du bli kändis o på köpet kommer du garanterat få hooka upp med persbrandt ;)





2009-01-13 @ 22:16:44
Postat av: Malin

Haha, inte speciellt troligt :)

Men däremot drömde jag att du och jag var typ 40 år gamla i natt och att vi skulle börja jobba som flaggvakter och vi bodde ihop i en liten tvåa, kanske vore det nått?

2009-01-14 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0