Kom Hem!

Idag är det lördag och jag har jobbat. Somnade vid halv elva igår och det var verkligen skönt, blev dock väckt av två fulla människor vid halv fyra och sen var det omöjligt att somna om. Men vad gör väll det.

Efter jobbet möte jag upp syrran och Emmy på stan och efter en mindre shoppingrunda, middag och lite spökhistorier sitter jag nu här och tråkar för mig själv en lördagkväll. Fast det värsta är nästan att det BARA  är skönt och jag längtar verkligen efter att vakna pigg och utvilad imorgon. 

Idag saknar jag min söta bror och jag vill att han kommer hem nu! Har suttit i telefon med han den senaste timmen och det är verkligen få människor som kan få mig att skratta så mycket som du kan PER-Andreas.
Flygbiljetten är iaf bokad så nu är det bara att börja nedräkningen.

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: mia

and when is it bokad?

2009-01-25 @ 18:51:57
URL: http://miauwey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0