Nip/tuck

Hade möte på jobbet i fredags där vi trodde att vi skulle få veta om vi fick jobba kvar eller inte men vi fick inte veta nått.
Kommer att få veta den 28 tror jag, två dagar innan vi kanske slutar. Jag hoppas vi får vara kvar, har ingen aning om vad man ska hitta på annars.

Jag var nog nästan den enda som inte hade sett Mamma Mia än så igår hyrde jag den och vilken underbar film det var. Sitter och tittar på den för tredje gången den här helgen. Emmy fattar inte ett ord av vad dom säger men hon sitter här brevid och ser den igen hon också. Hon skippade till och med bolibompa idag för hon såg hellre den.

Nu ska jag fixa matlåda sen titta på nip/tuck som äntligen är tillbaka!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0