Nyårslöften

Idag fick jag min nya telefon. Den är liten och ser ut som en plastig leksak men den är söt.
Tänkte att jag skulle fördriva den här kvällen med att knappa på den men det var kul i ungefär fem minuter. Istället ska jag se konungens återkomst men sen vette tusan vad man ska göra av resten av helgen.
Jag är redan uttråkad och det är ju inte bra om jag ska lyckas hålla mina nyårslöften, måste se till att hitta på nått.

Var och jobbade idag och det var väldigt förvirrande, har ingen koll alls på vad det är för dag längre. Jag har måndag idag.

Vad gör alla på helgerna när dom inte är ut egentligen?!

Hej!

Kommentarer
Postat av: mia

ingenting, det finns inte mkt att göra :P

särskilt inte i tandsbyn :)

2009-01-02 @ 18:55:37
URL: http://miauwey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0