sjukdag

Jag har satt på mig tjocksockar, en varm tröja och ligger under både en filt och ett duntäcke men ändå fryser jag.
Tycker väldigt synd om mig själv som blivit sjuk! Vill verkligen inte vara sjuk och speciellt inte nu när det kanske är näst sista veckan jag har ett jobb, så jäkla typiskt.

Mitt internet är inte min vän för tillfället. Jag har nått slags mobilt bredband hos Telia och igår fick jag ett meddelande om att jag har överskridit gränsen datatrafik den här månaden och att jag nu kommer ha en hastighet på högst 30kbit/s resten av månaden. Jag har ingen aning om hur snabbt det är men mitt internet går sjukt segt, det tar flera minuter att komma in på en sida. Helt värdelöst.
Jag trodde att man kunde surfa hur mycket man ville men där hade jag uppenbarligen fel.

Igår var det idrottsgala och det var som alltid väldigt bra. Rolf Göran Bengtsson fick min röst och även mina sista pengar på mobilen, till ingen nytta. Jag vann inget pris och det gjorde inte han heller.

Skulle helst vilja ligga kvar under täcket hela kvällen men det går inte så nu måste jag dra mig upp och fixa all disk och matlåda. Tänker försöka ta mig på jobbet imorgon trots sjukdom.

Hoppas Elin kommer hit ikväll så vi kan kolla på the strangers!

Kommentarer
Postat av: Elin

va?! kan man inte surfa på netet hur mycket man vill??! vilket skämt!

2009-01-21 @ 12:33:39
URL: http://elinbnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0