GRATTIS!

Natten till idag var kanske den värsta jag varit med om i hela mitt liv. Somnade vid tolv och drömde en så otroligt verklig och hemsk mardröm så att jag vaknade av att jag satt upp och skrek rakt ut! Det tog en evighet att fatta att det bara var en dröm och även när jag insett det så kunde jag inte riktigt tro att allt var okej. Övervägde att ringa till Nisse för att få höra att inget hemskt hade hänt men när jag såg att klockan var två så släppte jag den tanken.
Försökte somna om men så fort jag stängde ögonen så kom drömmen tillbaka. Det slutade med att jag blev vaken mellan två och fem innan jag äntligen fick somna om.

Eftersom jag knappt sovit nått i natt så har det varit en dryg dag på jobbet och jag såg verkligen inte framemot att komma hem och börja städa och diska men det såg förjävligt ut när jag gick hemifrån imorse så det hade varit väldigt nödvändigt. När jag kommer innanför dörren ser jag att det är både städat och diskat. Jag blev så glad att jag nästan började grina ( förmodligen för att jag är så trött men ändå ), frågade Emmy om hon visste vem det var som städat och det visade sig att det var Elin, Josefia och kanske Mia? som varit så underbara! TACK TACK TACK, ni är bäst :)

Idag fyller världens bästa bästis 25 år och världens bästa Elin har tagit körkort så det blir ett dubbel GRATTIS!
Tänk om Lenas lilla bebis ville komma idag också, det är ju några timmar kvar av den här dagen.




Kommentarer
Postat av: twentyfive

men va huuun! va lejsam du e när du lägg in tockeran bilder på meg! kund du int hitt nå fulere?

sov gott min lilla bästis, så du e pigg o glad imorgon. TRÅKTIISDAG! puss

2009-03-23 @ 19:16:58
URL: http://erusur.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahahha.. fy bövelen vad ful man e... men snällt att jag fick ett hörn i din blogg iaf ;) Köra en utgång snart hoppas jag!?!

2009-03-27 @ 00:36:26
URL: http://lottatheland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0