Jag♥Emmy

Vilken härlig helg jag ska ha.
Ikväll ska jag se let´s dance, läsa och om jag inte är allt för trött så kanske jag hinner se nått avsnitt av gossip girl också.

Imorgon ska jag och Emmy upp ganska tidigt och göra ordning fika, dra på oss varma kläder och gå ner på isen och leka eftersom det aldrig blev av förra helgen. Sen blir det en sväng på marknaden innan lunchen, donken, som Emmy valt.
Sen ska vi gå på bio om det finns nån bra att se och imorgon kväll ska vi äta en massa godis och kolla på melodifestivalen. Underbart!

På söndag ska jag sova.
Ska förhoppningsvis hinna träffa både Nisse och Anneli nått ihelgen också.

Idag när jag och Emmy var på väg hem från stan så började hon fråga mig en massa jobbiga frågor som jag inte kan svara på igen.

Emmy-  Hur kan allt finnas? Hur finns vi, alltså hur blev vi till?
Jag- jag har ingen aning. en del tror väll att det är gud som skapat allt. Vissa tror att vi var apor från början.
Emmy - apor? hahaha. Fast det tror inte jag!
Jag - Nehe, vad tror du då?
Emmy- jag tror att det är några gubbar som byggt ihop oss och sådär.
jag- vadå för gubbar?
Emmy - Dom som bygger hus och så..
Jag - tror du att dom kan det`?
Emmy - Ja dom är jätteduktiga. Så bygger dom som hus fast som ser ut som människor och sen gör dom bara skinn som dom lägger på. Sen är man klar. Fast sen dör man och då måste gubbarna göra nya hus..
Men dom kan inte använda samma ögon som man hade tidigare för det är gamla ögon och man måste få nya små ögon som är för bebisar såklart. och nytt skinn, inte så där skrönligt ( hon säger så ).
Jag - Ja det är klart.
Emmy- ibland bygger dom små hus och ibland jätte jätte stora. Och ibland bygger dom vackra tjejer.

Check!

Kommentarer
Postat av: josefia

emmy är fan inte dum hon :)

2009-03-07 @ 18:40:04
Postat av: Anneli

Haha!! Va mycket roligt du ska få höra ifrån Emmy. Finns ju inga som kan va så roliga som barn kan.

2009-03-07 @ 22:42:33
Postat av: martina

Underbar lesbisk unge! Lovely!

2009-03-08 @ 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0